Isnin, 18 Jun 2012

Ikhwan Muslimin Menang..AllahuAkbar!!

Alhamdulillah..rasa nak menangis bila dengar Ikhwan Menang...Tahniah kepada Dr Mohamad Morsi dan rakyat Mesir..Bimbang bila dengar saki baki Hosni menggunakan pelbagai helah untuk menang disamping disokong oleh bapak-bapak kroni israel dan Amerika. Bimbang. Tetapi Alhamdulillah, tiada kalimah yang lebih agung daripada menyebut nama Allah SWT yang Maha Berkuasa...Kita ada Allah. Menang atau kalah, Allah ada bersama kita..Akhirnya kemenangan menjadi milik kita. Terima Kasih Ya Allah atas nikmat yang Engkau berikan. Semoga Pemimpin Ikhwan Muslimin dapat menjalankan tanggungjawab sebagai Ketua Negara yang Amanah dan sentiasa di rahmati Allah...Tak sabar nak tengok Negara diperintah oleh Umat Islam yang memang memperjuangkan Islam bukan sekadar ucapan tapi tiada pengamalan..Alfu mabruk dan syukran diatas doa sekalian umat islam yang menginginkan Islam. (nk tengok keputusan kat sini ye )...p/s tak sabar nak tengok gelombang hijau yang bakal memenuhi Negara Malaysia pulak.. InsyaAllah..

Bukan Raisa(bakal perdana Menteri) dah, tetapi Raisu(Perdana Menteri)...Alhamdulillah. =)
 Siapa yang inginkan Islam, tidak akan takut dengan apa-apa risiko, yang tak nak islam adalah orang yang rasa selesa dengan kehidupan penuh nafsu...kononnya kehidupan di bawah telunjuk barat boleh memajukan negara, tapi kita boleh lihat sendiri, cara itu lah yang merosakkan sebuah negara..,Semoga Parti Yang Memperjuangkan Islam akan menang di Malaysia nanti..InsyaAllah..kemenangan semakin hampir..yakin dan bertawakkallah..Sesungguhnya Allah menyukai orang yang bertawakkal seiring dengan usaha...AllahuAkbar..!!!


P/s: sape nak tengok ucapan president mesir selepas diumumkan kemenangannya, ini ucapan beliau jam 4 pagi, 18 Jun 2012..klik kat ucapan tu ye..k

Tiada ulasan: