Sabtu, 10 Julai 2010

(* - *)

Tinggal sminggu lagi nak exam. Rasa takut mula menyelubungi. Tetapi jangan dilayan sangat nanti boleh hilang keyakinan..Redha dengan segala ketentuan. Kita hanya merancang, Allah yang menentukan. Berjaya atau tidak dalam peperiksaan bukan matlamat utama pembelajaran tetapi matlamat utama adalah beramal dengan apa yang dipelajari.
Minggu lepas, sahabat-sahabat dari Kaherah turun ke sini. Nak mintak tolong carikan jubah di Sikah. Tapi rasa sedikit terkilan sebab tak dapat bagi pertolongan yang sepatutnya. Akhir nya masing-masing cari sendiri..Kesian. Minta maaf. Minta maaf sangat-sangat..Hati rasa tak tenang je sebab tak dapat bagi khidmat yang sebaiknya. Apa-apa pun semoga korang semua happy n berjaya dalam imtihan..InsyaAllah..
Masa tengah layan perasaan, dapat berita K.Gayah dah bersalin..baby baru lagi. Alhamdulillah. Kalau ada rezeki balik malaysia tahun nie, 3 baby baru tengah tunggu. Tapi takde hagah nak bagi..huhu..Semoga Allah memelihara keluargaku dari segala maksiat dan fitnah dunia dan akhirat..Aminn..

2 ulasan:

Pacifist berkata...

salam ziarah adib.
semoga terus tabah di tempat orang.semoga segala urusan dipermudahkan.i hope you succed with the flying colour.insya'Allah...

ADIB berkata...

Wsalam..syukran kerana sudi ziarah dan terima kasih juga diatas doa..Semoga saudara juga berjaya di dunia n memperoleh kebahagiaan yg hakiki di akhirat..InsyaAllah